Αυτές είναι οι «απαγορευμένες» φωτογραφίες από τη Βόρεια Κορέα ~ Radio Rizes : Λαϊκά

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Αυτές είναι οι «απαγορευμένες» φωτογραφίες από τη Βόρεια Κορέα


Ο Γάλλος φωτογράφος Eric Lafforgue έζησε στην Βόρεια Κορέα και φρόντισε να δείξει σε όλο τον κόσμο τι ισχύει εκεί. 
«Από το 2008, έχω ταξιδέψει στη Βόρεια Κορέα έξι φορές. Χάρη σε ψηφιακές κάρτες μνήμης, κατάφερα να αποθηκεύσω φωτογραφίες που μου απαγορευόταν να τραβήξω ή που μου ζητήθηκε στη συνέχεια να σβήσω από άτομα που αντιλήφθηκαν τι έκανα», λέει χαρακτηριστικά στον ιστότοπο Bored Banda.στώς.
«Μου συμπεριφέρονταν όπως σε οποιονδήποτε άλλο τουρίστα. «Δεν μου επέτρεπαν να φωτογραφίζω αστυνομικούς, στρατιώτες κλπ. Όμως με έναν φακό μεγέθυνσης των 300mm και καθισμένος στο πίσω κάθισμα του λεωφορείου κατάφερα να τραβήξω πολλές φωτογραφίες» δήλωσε στο boredpanda.com και πρόσθεσε: «Όταν έτρωγα μαζί με τους ντόπιους σε σπίτια στην ύπαιθρο, μιλούσα μαζί τους με τις ώρες. Μου είπαν τα πάντα για τον τρόπο ζωής τους, τα όνειρά τους. Το βασικό που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως οι Βορειοκορεάτες είναι πολύ ζεστοί άνθρωποι, γεμάτοι περιέργεια για τους επισκέπτες και εξαιρετικά γενναιόδωροι, παρόλο που οι περισσότεροι από αυτούς είναι πάμφτωχοι».

Δείτε μερικές από τις «απαγορευμένες» φωτογραφίες που τράβηξε στη Βόρεια Κορέα:





 
Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sample Text

Copyright © Radio Rizes : Λαϊκά | Powered by Blogger Ψυχαγωγία By ειδήσεις & Design by ronangelo | Blogger ειδήσεις by Πολιτική ειδήσεις