«Τεράστιος στόχος να βρεθώ ξανά στην 1η θέση της παγκόσμιας κατάταξης» ~ Radio Rizes : Λαϊκά

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

«Τεράστιος στόχος να βρεθώ ξανά στην 1η θέση της παγκόσμιας κατάταξης»


Μια χρονιά ονειρεμένη. Εντός, αλλά πρωτίστως εκτός αγωνιστικών χώρων. Δεν είναι λίγο, άλλωστε, ότι μέσα στο 2017 εγκατέλειψε το κλαμπ των εργένηδων, προκειμένου να παντρευτεί την εκλεκτή της καρδιάς του. Αλλά ούτε και τα τρία μετάλλια, ένα εκ των οποίων σε παγκόσμια διοργάνωση, που πήρε μέσα στη χρονιά που έφυγε πριν από μία εβδομάδα.
Ο κάτοχος τεσσάρων μεταλλίων σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, Γρηγόρης Πολυχρονίδης, ζει την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής του. Δίπλα στη σύζυγo, συνοδό και συναθλήτριά του, Κατερίνα Πατρώνη, με την οποία έχει πανηγυρίσει (μεταξύ άλλων) δύο μετάλλια στους Αγώνες του Ρίο, ενώ ήταν στο πλευρό του και στα τρία μετάλλια που κατέκτησε μέσα στο 2017 σε Σεβίλη (χρυσό), Κάνσας (χάλκινο) και Ποβόλα (χάλκινο). Δίπλα του βρισκόταν και την ημέρα που στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας για 16η φορά, ενώ από τον Αύγουστο του 2017 αποτελεί κομμάτι της ζωής του και εκτός αγωνιστικών χώρων, όταν αποφάσισαν να έρθουν εις γάμου κοινωνία.
Ο αθλητής των Αετών Αθήνας είναι το... 10 το καλό για το ελληνικό Μπότσια. Το αποδεικνύει σε κάθε διοργάνωση υψηλού επιπέδου, γεγονός που του επιτρέπει να βρίσκεται σταθερά στις υψηλότερες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης. Ο Πολυχρονίδης μίλησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) για το αγωνιστικό μέρος της χρονιάς που έφυγε, για τον γάμο του με την εκλεκτή της καρδιάς του, αλλά και για το απαιτητικό πρόγραμμα της σεζόν που αρχίζει σε λίγο καιρό.
Η συνέντευξη του Γρηγόρη Πολυχρονίδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ:
ΕΡ: Αγωνιστικά η εφετινή χρονιά κύλησε όπως θα επιθυμούσες; Πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι που θα μπορούσες να διορθώσεις, εάν σου δινόταν η ευκαιρία;
«Μέσα στο 2017 κέρδισα διεθνώς τρία μετάλλια, ένα εκ των οποίων ήταν χρυσό σε παγκόσμια διοργάνωση. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού και του πολύ υψηλού επιπέδου των αντιπάλων μου, σίγουρα είμαι κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος. Ωστόσο, πάντα υπάρχουν σημεία, τα οποία θα ήθελα να διορθώσω, και έχω σκοπό να δουλέψω πάνω σε αυτά, με σκοπό να γίνω πιο δυνατός».

ΕΡ: To 2017 σε βρήκε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στα ατομικά BC3 με ελάχιστη διαφορά από την πρώτη. Φαντάζομαι πως ένας από τους στόχους της νέας χρονιάς θα είναι και η κορυφή...
«Η παγκόσμια κατάταξη της κατηγορίας μου αποτελείται από περίπου 130 αθλητές εθνικών ομάδων και αποτελεί τεράστια επιτυχία που παρέμεινα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη δεύτερη θέση. Επιπλέον, από το 2006 μέχρι και σήμερα είμαι ο μόνος αθλητής της κατηγορίας παγκοσμίως που παραμένει σταθερά στις πρώτες τέσσερις θέσεις, με ύψιστη διάκριση την τριετία 2007-2009 που βρισκόμουν στην πρώτη θέση! Είναι τεράστιος στόχος για εμένα να βρεθώ στην πρώτη θέση ξανά και θα καταβάλλω κάθε προσπάθεια με πολύ σκληρή προπόνηση για να το επιτύχω».

ΕΡ: Ποιος είναι ο αγωνιστικός προγραμματισμός σου ενόψει της νέας χρονιάς και πόσο δύσκολο είναι για έναν ήδη καταξιωμένο αθλητή να παραμείνει σταθερά στις πρώτες θέσεις;
«Η νέα χρονιά, αγωνιστικά, έχει τέσσερις διεθνείς διοργανώσεις και το Πανελλήνιο πρωτάθλημα. Κορυφαία διοργάνωση του 2018 είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στο Λίβερπουλ τον Αύγουστο και αποτελεί τη δεύτερη πιο σημαντική διοργάνωση για το Μπότσια, μετά τους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Ο πολύς και υψηλός ανταγωνισμός στο Μπότσια, όπως ανέφερα και σε προηγούμενη απάντηση, κάνει τη διατήρηση στις πρώτες θέσεις να μοιάζει άθλος. Κάνουμε εξάωρες προπονήσεις κάθε μέρα με την Κατερίνα και πάλι δεν μας είναι αρκετό».

ΕΡ: Το 2017 αποχώρησες από το κλαμπ των εργένηδων, προκειμένου να παντρευτείς την εκλεκτή της καρδιάς σου, την Κατερίνα.
«Ο γάμος μου με την Κατερίνα ήταν το μεγαλύτερο γεγονός, όχι μόνο της χρονιάς για εμένα, αλλά όλης μου της ζωής! Πλέον είμαι και επίσημα μαζί με τη γυναίκα που αγαπάω και που θέλω να μοιραστώ τη ζωή μου».

ΕΡ: Ο γάμος είναι πιο δύσκολος από έναν αγώνα απέναντι σε έναν υψηλού επιπέδου αντίπαλο ή είναι κάτι διαφορετικό;
«Ο γάμος με τον άνθρωπο που αγαπάς είναι ευλογία. Εμένα προσωπικά, η σχέση μου με την Κατερίνα και ο γάμος μας μού προσφέρει μία βαθιά ευτυχία και γαλήνη. Νιώθω ότι έχω ολοκληρωθεί σαν προσωπικότητα και αυτό μου δίνει μεγάλη δύναμη για όλες τις προκλήσεις της ζωής».

ΕΡ: Το δέσιμο του γάμου, φαντάζομαι ότι θα «δέσει» ακόμη περισσότερο τη συνεργασία σας και εντός αγωνιστικών χώρων...
«Στο Μπότσια, στην κατηγορία που αγωνίζομαι (σ.σ. BC3), ο αθλητής αγωνίζεται με έναν συνοδό-συναθλητή, ο οποίος βρίσκεται με την πλάτη στον αγωνιστικό χώρο και απαγορεύεται να μιλήσει. Προπονείται πάντα μαζί με τον αθλητή και πρέπει να έχει την ικανότητα να συνεννοείται με τον αθλητή γρήγορα και ολοκληρωμένα, ακόμα και μόνο με τα μάτια όταν χρειάζεται. Η αλήθεια είναι λοιπόν πως το δέσιμό μας είναι ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

ΕΡ: Και μια ευχή για το νέο έτος...
«Η ευχή μου για το 2018 είναι όλοι οι άνθρωποι να έχουμε αγάπη και σεβασμό ο ένας για τον άλλο. Να τολμάμε να κυνηγήσουμε το όνειρό μας, με όρεξη για δουλειά».

To TOP 10 του Πολυχρονίδη για το 2017
Το προσωπικό ΤΟP 10 του Έλληνα Παραολυμπιονίκη για το 2017, όπως το παρουσίασε στον επίσημο λογαριασμό του στο fb:
Νο 10 - Παρουσίαση Μπότσια στην ομάδα της Νορβηγίας (Αύγουστος 2017)
Νο 9 - Παρουσίαση Μπότσια στο Navarino Challenge (Οκτώβριος 2017)
Νο 8 - Συμμετοχή και Παρουσίαση Μπότσια στο 1st IPC Athletes' Forum (Ιούνιος 2017)
Νο 7 - Πρωταθλητής Ελλάδας για 16η συνεχόμενη χρονιά
Νο 6 - Χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Οπεν του Κάνσας (Σεπτέμβριος 2017)
Νο 5 - Χάλκινο μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα (Νοέμβριος 2017)
Νο 4 - 2η θέση στην Παγκόσμια Κατάταξη, ανάμεσα σε 132 αθλητές, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Νο 3 - Χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Οπεν της Σεβίλλης (Αύγουστος 2017)
Νο 2 - Το καλύτερο ταξίδι μας, το γαμήλιο ταξίδι μας στο Μαϊάμι (Οκτώβριος 2017)
Νο 1 - Για την ακρίβεια, δεν είναι το Νο1 του 2017 μόνο, αλλά όλης μου της ζωής μέχρι σήμερα. Ο γάμος μου με την αγάπη της ζωής μου, την Κατερίνα Πολυχρονίδη (Αύγουστος 2017).
Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sample Text

Copyright © Radio Rizes : Λαϊκά | Powered by Blogger Ψυχαγωγία By ειδήσεις & Design by ronangelo | Blogger ειδήσεις by Πολιτική ειδήσεις