Διαμαντένιο μονόπετρο 2 εκατομμυρίων ευρώ για την Πάρις Χίλτον ~ Radio Rizes : Λαϊκά

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Διαμαντένιο μονόπετρο 2 εκατομμυρίων ευρώ για την Πάρις Χίλτον


Πρόταση γάμου στο χιονισμένο και ειδυλλιακό Άσπεν

H Πάρις Χίλτον δέχθηκε πρόσφατα πρόταση γάμου από τον αγαπημένο της Κρις Ζίλκα καθώς ο ηθοποιός της πρόσφερε γονατιστός ένα τεράστιο μονόπετρο στο χιονισμένο και ειδυλλιακό Άσπεν.
Η διάσημη κληρονόμος πόσταρε τη φωτογραφία γράφοντας: «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που αρραβωνιάστηκα με τον έρωτα της ζωής μου και τον καλύτερο μου φίλο. Δεν έχω νιώσει ποτέ ξανά τόσο χαρούμενη, ασφαλής και αγαπημένη. Είναι τέλειος για μένα με κάθε τρόπο και μου έδειξε ότι τα παραμύθια υπάρχουν πράγματι».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Paris Hilton (@parishilton) στις

Ποιος πλήρωσε το δαχτυλίδι;

Οι φαν της Πάρις Χίλτον είναι λίγο επιφυλακτικοί με το διαμαντένιο μονόπετρο των 2 εκατομμυρίων ευρώ.
Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται πώς ο αρραβωνιαστικός της Κρις Ζίλκα πλήρωσε για αυτό - αν το έκανε - ή αν το ζευγάρι διαπραγματεύτηκε μια μεγάλη έκπτωση ως ανταλλαγή τη δημοσιότητα.
«Πώς πληρώθηκε, εγώ δεν πρόκειται να το αποκαλύψω,» είπε ο κοσμηματοπώλης Michael Greene της Green & Co. από το Beverly Hills.
Ο Ζίλκα πρωταγωνιστεί στη σειρά The Leftovers, έχοντας περιουσία 4 εκατ. δολ. ενώ η περιουσία της Πάρις αγγίζει τα 300 εκατ. δολ..
Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sample Text

Copyright © Radio Rizes : Λαϊκά | Powered by Blogger Ψυχαγωγία By ειδήσεις & Design by ronangelo | Blogger ειδήσεις by Πολιτική ειδήσεις